article
Editor`s Letters, Messages Mesaje

Nehotărâre de noiembrie

Haideţi să vă povestesc despre mine.

În momentul acesta locuiesc la Cluj, unde sunt student dar eu sunt originar din Braşov. Pentru cei ce nu ştiu, Braşovul este cel mai frumos oraş din România, situat la poalele Tâmpei, un deal, sau munte, depinde de cum vezi lucrurile, populat cu păsări, veveriţe, un fel de animale cu coadă lungă, dihori de piatră parcă şi urşi. Despre urşi o să scriu mai încolo, deoarece din cauza lor am un sac de poveşti pe care nu aş vrea să le am. Venit pe la noi prin curte şi tot aşa.

Dar acum am venit de mai multă vreme la Cluj city şi sunt student după ce astă vară am fost aici să dau admitere. Am intrat deci la facultate, sunt la specializarea cinematografie, foto şi media.

Despre mine nu prea vreau să povestesc. Am avut de curând de făcut un proiect la şcoală care implica povestea vieţii mele şi cred eu am reuşit să povestesc ceva fără să zic nimc despre mine. Of, şi cum mă gândeam eu aşa, ca transilvănenii de altfel, am ajuns la concluzia că nu mai ştiu cum să trăiesc. Atâtea variante de gândire am încercat, atâtea speranţe mi-am făcut, cu facultatea, de exemplu, care în mod evident că nu au fost cum am sperat eu.

Cred că am făcut o plimbare de 360 de grade în jurul lucrurilor şi al vieţii dar tot nu m-am hotărât în ce punct al rotaţiei în jurul lumii să rămân. Asta, pentru că nicunul dintre ele nu m-au făcut fericit. Aşa că am startănit un nou blog, am ales ca nume luna octombrie, preferata mea, şi unele lucruri le voi povesti aici. Stau şi nu am unde să mă duc.

Până o să aflu, o să mă duc la curs.

About Iosif

CD Iosif Trif takes interest in developing creative works as well as studying the impact works of art and cultural products have on people at both a personal and group level.

Discussion

No comments yet.

Discussions & Opinions

Please write your email address to subscribe to my blog and receive notifications of new posts by email.
Apasati aici pentru a va abona la acest blog.

Join 118 other followers

Inside Brumărel

Archive

Credo

Men give away nothing so liberally as their advice (Francois de la Rouchefoucauld)

2008- 2016 All rights reserved

Protected by Copyscape Web Plagiarism FinderUnauthorized use and/or duplication of this material without express and written permission from this blog’s author/owner is strictly prohibited.
