article
Editor`s Letters

După masă de noiembrie

Hey cititori,

Uite că a mai trecut o perioadă mică din viaţa mea, una de câteva zile. Am fost la un atelier organizat de facultatea mea, dar despre asta am povestit deja. Oricum, a urmat o seară dedicată alcoolicilor, cu scenete de teatru interpretate de cei de la secţia de actorie, inspirate din întâmplări reale. Au folosit şi tehnici diverse, cum ar fi Theater of The Opressed, adică sociodramă, cum am auzit că se mai numeşte, în care un om poate schimba întâmplările jucate pe scenă.

Am mai fost la un film, unde protagoniştii, adică oamenii care îşi povesteau viaţa în acel eseu cinematografic au fost prezenţi în sală, iar asta mi s-a părut foarte impresionant, pentru că acei oameni povesteau despre lagărele din România, proprile lor experienţe.

Ca să mă fac că ignor criza economică o să mai povestesc că mi-am luat papuci de iarnă şi de sport, numai pentru că am nevoie, din ca alţii, se ştiu ei, care cheltuie degeaba!

Acum afară este un apus incredibil de noiembrie, crengile goale ale copacilor sunt singurul contur care se distinge din fum iar soarele roşu nu se vede, doar lumina sa înrozeşte cerul de la orizont. Mai se aprind becuri în casele oamenilor, maşini care fac lumini călătoare pe străzi şi felinare ce luminează copacii fără frunze. Şi ciorile au plecat şi eu mă duc să mă mai uit pe geam, să îmi imaginez ce e dincolo de dealuri şi să mă bucur că e încă cald în casă.

About Iosif

CD Iosif Trif takes interest in developing creative works as well as studying the impact works of art and cultural products have on people at both a personal and group level.

Discussion

No comments yet.

Discussions & Opinions

Please write your email address to subscribe to my blog and receive notifications of new posts by email.
Apasati aici pentru a va abona la acest blog.

Join 118 other followers

Inside Brumărel

Archive

Credo

Men give away nothing so liberally as their advice (Francois de la Rouchefoucauld)

2008- 2016 All rights reserved

Protected by Copyscape Web Plagiarism FinderUnauthorized use and/or duplication of this material without express and written permission from this blog’s author/owner is strictly prohibited.
