article
Editor`s Letters, Messages Mesaje

Craciun 08

Crăciunul este sărbătoarea care scoate o mulţime de lucruri din noi. Parcă am redescoperi o persoană uitată sau pe care o ignorăm, dar care este mereu cu noi. Alter ego. Cum s-ar zice. Eu, în fiecare an de Crcăciun încep prin a îmi aminti de lucruri pe care nu le-am trăit niciodată. Şi anume de Crăciunurile de dinainte de a mă naşte pe care le cunosc din tot felul de poveşti şi obiecte. Avem obiecte care datează de cine mai ştie când, unele cred că sunt chiar din anii 1950. Mi se pare fascinant. Cele mai multe globuri vechi nu le mai folosim, cu toate că din an în an rămân tot mai puţine. Dar mi se pare fascinant să pun în brad câteva obiecte pe care ştiu că le-au pus în alţi brazi oameni pe care eu nu îi cunosc decât din poveşti. Anul trecut am făcut un mic documentar în două părţi despre cum era Crăciunul la mine în familie demult dar nu zic de ce la ora actuală nu mai poate fi arătat. O să fac altul. Asta e partea frumoasă a Crăciunului. Că înainte sunt o mulţime de zile pe care nu vreau să le comentez acum!

Apoi, ca să rămân superficial, mai este parte cu colindele care este una din părţile mele preferate, la care însă nu pot să particip însă pentru că nu prea am voce. Aşa aş cânta toată ziua şi sincer chiar m-aş duce să colind.
Cam asta voiam să povestesc, nu o să spun adevăratele mele gânduri despre Crăciun. Poate când o să fiu mai mare.

About Iosif

CD Iosif Trif takes interest in developing creative works as well as studying the impact works of art and cultural products have on people at both a personal and group level.

Discussion

No comments yet.

Discussions & Opinions

Please write your email address to subscribe to my blog and receive notifications of new posts by email.
Apasati aici pentru a va abona la acest blog.

Join 118 other followers

Inside Brumărel

Archive

Credo

Men give away nothing so liberally as their advice (Francois de la Rouchefoucauld)

2008- 2016 All rights reserved

Protected by Copyscape Web Plagiarism FinderUnauthorized use and/or duplication of this material without express and written permission from this blog’s author/owner is strictly prohibited.
