article
Editor`s Letters, Messages Mesaje

Sfarsit de 2008

În mod magic, îmi vine să cred că şi anul ăsta s-a terminat. Pentru că a fost unul foarte lung. Cam plâng după el, ca după fiecare zi, gândindu-mă că s-a dus şi acest an, nu o să mai vină niciodată, nu o să mai am niciodată 18 ani şi din nou nu pot să spun că trăiesc perioada de tinereţe aşa cum o vreau. Am făcut destule anul acesta. Din ianuarie până în decembrie. Inclusiv că m-am mutat, oricât de ciudat sună. Ca să nu mai povestesc toate întâmoplările legate de educaţie. Din păcate, mai nimic nu s-a schimbat în viaţa mea, cam aceleaşi lucruri mi le doresc, dar cine ştie ce poate aduce viitorul? Îmi doresc un 2009 echilibrat financiar în primul rând, dar nu cred că o să îl primesc. Îmi doresc cam ce doresc eu tuturor. Sănătate, fericire şi pe cei dragi cât mai aproape. În mare. Altfel, îmi mai doresc ca oamenii să îşi asume personalităţile lor şi cuvintele pe care le spun, să nu le mai tot spună în engleză sau alte limbi, citând din filme şi astfel neasumându-şi ceea ce spun. Nu ştiu de ce mă iau de chestia asta.
Vreau să am de toate şi un pic mai mult, ca să fiu sigur şi să stau liniştit. Şi nu m-ar deranja dacă unii oameni ar reacţiona cum vreau şi eu. Să nu mai fie totul invers. Pace în lume. Ca să sune ca la Mr. world. Şi să fie totul bine în lume şi aşa mai departe. Şi ca totul să fie perfect şi în viaţa mea!

P.S, în poză e Mr world 2007, dar căutând să aflu pe cine să pun aici în poză, am descoperit că mr dinaintea lui are aceaşi zi şi lună de naştere ca mine! Haha.

About Iosif

CD Iosif Trif takes interest in developing creative works as well as studying the impact works of art and cultural products have on people at both a personal and group level.

Discussion

One thought on “Sfarsit de 2008

  1. Banuiesc ca spam, noroc ca nu merge linkul cu numele. Arata a mesaj care poate fi pus oriunde. Nu se refera la aceasta intrare.

    Posted by vorks | 02/01/2009, 12:52

Discussions & Opinions

Please write your email address to subscribe to my blog and receive notifications of new posts by email.
Apasati aici pentru a va abona la acest blog.

Join 118 other followers

Inside Brumărel

Archive

Credo

Men give away nothing so liberally as their advice (Francois de la Rouchefoucauld)

2008- 2016 All rights reserved

Protected by Copyscape Web Plagiarism FinderUnauthorized use and/or duplication of this material without express and written permission from this blog’s author/owner is strictly prohibited.
