article
Humanism

Degustător de ciocolată cu înghţată

De multe ori în drumul meu mă întâlnesc cu tot felul de oameni care fac statistici diverse pe stradă sau dacă ai timp, la sediul lor din imediata apropiere. Odată trebuia să ajung la gară şi nu am putut să merg cu băiatul care m-a acostat, aşa că în gândul meu m-am gândit ca data viitoare să le fac pe plac şi să le răspund la întrebări.

Zilele trecute, iar aveam drum pe acolo şi m-a oprit o tipă de la ei. Nu era vorba de întrebări pe stradă, ci mult mai.. deosebit. Trebuia să mă duc cu ea, după multe ganguri ( ajunsesem să mă gândesc cum o să mă întorc) într-o sală şi să răspund la nişte întrebări legate de o nouă îngheţată. După aceea a urmat momentul tare, în care mi s-a dat să mănânc îngheţată. Să răspund cum mi-a plăcut şi de altele. Apoi au adus o altă variantă. Mmm. Mult mai bună! Nu cred că o să mai răspund la chestionare, decât dacă au un subiect interesant. Poate dacă îmi dau iar să gust ceva.

Deci pot să spun că am mâncat o ciocolată care poate nu va ieşi pe piaţă, în caz că se alege numai o variantă spre vânzare.

Am primit răspunsul la o altă întrebare pe care o aveam de ceva timp, şi anume, cum se fac aceste studii, şi cine sunt cu ADEVĂRAT oamenii care se exprimă? Uite, eu!

Paa

About Iosif

CD Iosif Trif takes interest in developing creative works as well as studying the impact works of art and cultural products have on people at both a personal and group level.

Discussion

No comments yet.

Discussions & Opinions

Please write your email address to subscribe to my blog and receive notifications of new posts by email.
Apasati aici pentru a va abona la acest blog.

Join 118 other followers

Inside Brumărel

Archive

Credo

Men give away nothing so liberally as their advice (Francois de la Rouchefoucauld)

2008- 2016 All rights reserved

Protected by Copyscape Web Plagiarism FinderUnauthorized use and/or duplication of this material without express and written permission from this blog’s author/owner is strictly prohibited.
