article
Humanism, Messages Mesaje

Ceva nu e in ordine cu lumea voastra

Nu ştiu cum să explic lucrurile pe care le observ în ultima vreme. Ca şi cum toată lumea s-a deplasat de pe şinele pe care merge. Criza e de vină- asta auzim mereu. Totuşi, lumea pare la fel de normală şi de liniştită ca şi înainte. Cu toate lucrurile care se întâmplă în viaţa noastră locală şi în univers, totul se dezaexaeză şi merge înainte fără nicio direcţie parcă. Atunci mă gândesc că un răspuns este cel adevărat: eu m-am schimbat. Mă gândeam că oamenii care spun că societatea este oribilă sunt CEI oribili, pentru că noi facem lumea. Poate că lumea a fost mereu aşa şi nu mi-am dat eu seama. Ce ar fi dacă mi-am dat seama de lucruri pe vremea când aveam un caracter social şi numai acum mi-am pierdut legătura cu lumea, trăind în fanteziile mele? Paşapoarte biometrice, revoluţii.. sfârşitul lumii vine clar din nou. Oamenii fac lucruri ca şi cum realitatea nu ar mai fi aşa adevărată. Mă simt ca şi cum lumea ar fi trecut pur şi simplu la o altă existenţă.

About Iosif

CD Iosif Trif takes interest in developing creative works as well as studying the impact works of art and cultural products have on people at both a personal and group level.

Discussion

No comments yet.

Discussions & Opinions

Please write your email address to subscribe to my blog and receive notifications of new posts by email.
Apasati aici pentru a va abona la acest blog.

Join 118 other followers

Inside Brumărel

Archive

Credo

Men give away nothing so liberally as their advice (Francois de la Rouchefoucauld)

2008- 2016 All rights reserved

Protected by Copyscape Web Plagiarism FinderUnauthorized use and/or duplication of this material without express and written permission from this blog’s author/owner is strictly prohibited.
