article
Messages Mesaje

Cine a cucerit Transilvania

Sau un wrap- up al fostului an
Ca să ne înţelegem că pentru mine un an înseamnă sfârşitul verii- primăvara. Deci pot să spun că s-a mai încheiat un an. Care nu a însemnat prea multe schimbări. Schimbări ar însemna lucruri interioare, care din păcate (sau din fericire) au rămas aceleaşi. Mi-am mai scuturat din gânduri, unele s-au pierdut, altele mai există, nu îmi pot da seama acum dacă e bine sau rău. Alte lucruri vreau să povestesc aici, şi anume cum mi-am schimbat oraşul de rezidenţă să spun aşa, am trecut la Cluj, centrul Transilvaniei. Am făcut o mulţime de lucruri interesante despre care am tot povestit. Cum am făcut interviurile (care parcă au intrat în istorie) dupa care am făcut alte filme, am apărut în filme şi am văzut tot felul de chestii.
Un gând pe care îl am este dacă întâlnirile cu toţi oamenii cu care am dat mâna, de la observatorul astronomic la moschee, m-au afectat? M-au schimbat într-un mod bun sau unul negativ? Asta o să ştiu peste mulţi ani. Acum mă simt părăsit. Am impresia că am trecut prin astea degeaba.
Foarte impresionat am fost când ne-am dus în sat. În Frata am cunoscut o mică familie de ţărani care prin simplitatea lor m-au şocat mai mult decât diverse lucruri care s-ar fi cerut şocante.
Ce nu mi-a plăcut a fost că a trebuit să fac fotografii la comandă, într-un anumit timp, pe o anumită temă, unele dintre ele nu îmi spuneau nimic.
Sunt sigur din păcate că mai am multe de văzut, că o să mă cam schimb şi în acelaşi timp o să rămân la fel. Oricum, pot fi salvat.
Acum o să încep o viaţă nouă.

Nu vreau să devin un narcisist mediatic şi să fac din viaţa mea o ciorbă!

Trebuie să liniştesc lucrurile şi să le duc la noi extreme în acelaşi timp! Ştiu ce vreau, nu ştiu cum să ajung acolo!

About Iosif

CD Iosif Trif takes interest in developing creative works as well as studying the impact works of art and cultural products have on people at both a personal and group level.

Discussion

No comments yet.

Discussions & Opinions

Please write your email address to subscribe to my blog and receive notifications of new posts by email.
Apasati aici pentru a va abona la acest blog.

Join 118 other followers

Inside Brumărel

Archive

Credo

Men give away nothing so liberally as their advice (Francois de la Rouchefoucauld)

2008- 2016 All rights reserved

Protected by Copyscape Web Plagiarism FinderUnauthorized use and/or duplication of this material without express and written permission from this blog’s author/owner is strictly prohibited.
