article
Editor`s Letters, Society & Culture

Note de bord

Pentru că nici nu ninge la Braşov, nici nu e toamnă, m-am apucat să îmi fac curăţenie în lucrurile vechi, majoritatea hârtii. Am trecut prin toate documentele (deja) din ultimii ani.  Sunt  “deja” deoarce hârtiile acelea au devenit deja ceva istoric, ce nu mai există. În afară de fotografii, care este evident că sunt documente, (cu toate că unele reprezintă mai mult decât cele arătate. De exemplu, acum nu mai ai voie să fotografiezi în săli din muzeul Louvre, deci pe lângă faptul că se aminteşte prin imagine cum era muzeul în 2005,  hârtia aminteşte şi că pe vremea aceea aveai voie să faci poze), am mai adunat şi o mulţime de alte hârtii. Bilete la muzee de exemplu (cei ce nu ştiu află acum că eu sunt un mare amator de muzee, atâta vreme cât subiectul mă interesează), ca cel din imaginea- colaj pe care am realizat-o, biletul meu gratuit de la muzeul vieţii romantice din Paris, care cu toate că nu impresionează ca celelalte, mi-a lăsat amintiri plăcute,  pentru că însuma viaţa din timpul romantismului. Mai aveam acolo multe mape de la fastvalul de teatru din Braşov, prilej cu care mi-am amintit de multe piese bune pe care le-am văzut. Mai am suveniruri care la vremea lor erau neimportante de când am fost la UNESCO, la Timişoara sau la Sighişoara. Mai ştiu cum era aerul pe vremea când m-am plimbat prin ţară şi prin alte ţări, dar mă surprinde gândul că oamenii acum mulţi ani nu făceau într-o viaţă întreagă câte am făcut eu de prin 2005 până acum.
Deja am o mulţime de lucruri strânse din filmele pe care le-am făcut, la fel cum am din spectacolele de teatru.
Am şi pliantele, şi chiar şi biletele de intrare la filmele de la festivalul de film “Anonimul”, unde am participat la conferinţa cu Cristian Mungiu, care e un fel de “minune” a cinematografiei româneşti în părerea multora.
Ar fi prea mult şi mult pre plictisitor să povestesc toate lucrurile care m-au adus aici.
Mai însă multe de văzut, multe de cunoscut, şi foarte multe de adunat. Am experimentat pe mine tradiţiile din România şi ale altora, am aflat pe propria mea piele că avem valori total opuse, noi şi cel de lângă noi, şi am aflat că suntem diferiţi cu toate că nu ne place să o recunoaştem. Dar că undeva avem cu toţii ceva mare de tot în comun.
Am văzut de la turnurile de control din aeroporturi la noul turn Babel al Europei, am văut ce au pictat cei mai sensibili oameni şi cum accelearează particule oamenii de ştiinţă, am văzut cum au trăit şi cum trăiesc cei mai bogaţi, şi cum îşi duc viaţa cei săraci, ce fac oamenii ziua şi ce fac noaptea, cum au suferit şi cum suferă, cum au fost fericiţi şi cum sunt fericiţi.

About Iosif

CD Iosif Trif takes interest in developing creative works as well as studying the impact works of art and cultural products have on people at both a personal and group level.

Discussion

No comments yet.

Discussions & Opinions

Please write your email address to subscribe to my blog and receive notifications of new posts by email.
Apasati aici pentru a va abona la acest blog.

Join 118 other followers

Inside Brumărel

Archive

Credo

Men give away nothing so liberally as their advice (Francois de la Rouchefoucauld)

2008- 2016 All rights reserved

Protected by Copyscape Web Plagiarism FinderUnauthorized use and/or duplication of this material without express and written permission from this blog’s author/owner is strictly prohibited.
