article
Music, Television

Cerbul 2009

Eveniment: Festivalul Internaţional Cerbul..

Când: 2- 7 septembrie 2009

Unde? : Piaţa Sfatului din Braşov

Organizatori: Tvr şi oraşul Braşov

Cine?: Participanţi: Tot felul de aspiranţi la titlul de “interpret” care s-au bătut pentru patru premii oferite de un juriu compus din oameni de specialitate (vine vorba) din muzică şi televiziune, din mai multe ţări.

Spectatorii : În primul rând, oamenii veniţi în Piaţa Sfatului. Din fericire, publicul cuprinde în ultimii ani toate categoriile sociale, ceea ce este bine. Evident că cei mai mulţi vin pentru a-şi vedea idolul în recital, după concursuri. Dar prin miracolul numit “televiziune”, mulţi oameni au urmărit spectacolele de la “Cerb”.

Cum? : Pare simplu de dinafară, dar în realitate este altceva. Pe vremea când în Braşov se începe construirea scenei, organizatorii au deja gata spectacolul, îl mai repetă doar un pic, pentru a fii siguri că va ieşi cum îşi doresc. Apoi, seara lumea se adună în Piaţa Sfatului sau se uită la tv, cu toate că cele două “stări” nu se prea pot compara. E mult mai bine în Piaţa Sfatului, cu toate că rişti să îngheţi de frig sau să fii plouat bine.

Ce ne-a plăcut: Că în afară de originalitatea şi vocile concurenţilor, totul a arătat bine. Mai ştiţi că la “Cerb” s-a lansat cea care mai târziu a devenit Christina Aguillera? Mai este bun şi faptul că (mai mult sau mai puţin conştient), televiziunea publică, cea care este mereu crticată pentru programele sale, este singura care face şi transmite astfel de festivaluri, dând şanse unor oameni să se afirme, creând turism şi productivitate fără să vrea, şi oferind o mulţime de locuri de muncă, deci făcând bani care ajung tot la oameni.

Ce nu ne-a plăcut: Cum am spus mai sus, concurenţii..

Concluzia: În mod bizar, cu toate criticile, Cerbul a fost lider de audienţă în primele seri, iar în total a fost urmărit de 10 milioane de români şi mulţi alţii din alte ţări, fiind transmis şi pe alte canale paneuropene.

Şi încă una, anume că o tradiţie nu este lăsată să se ducă..

About Iosif

CD Iosif Trif takes interest in developing creative works as well as studying the impact works of art and cultural products have on people at both a personal and group level.

Discussion

No comments yet.

Discussions & Opinions

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Please write your email address to subscribe to my blog and receive notifications of new posts by email.
Apasati aici pentru a va abona la acest blog.

Join 118 other followers

Inside Brumărel

Archive

Credo

Men give away nothing so liberally as their advice (Francois de la Rouchefoucauld)

2008- 2016 All rights reserved

Protected by Copyscape Web Plagiarism FinderUnauthorized use and/or duplication of this material without express and written permission from this blog’s author/owner is strictly prohibited.
%d bloggers like this: