article
Education Educatie

Testul de franceză

La începutul lunii trecute, se preocupa multă lume de organizarea primăverii cărţilor la Cluj, adică o manifestare (anuală din câte ştiu) la care casele de publicaţii şi editurile îşi expuneau pe standuri produsele de vânzare. Aşa am descoperit că există o societate, sau aşa ceva, interconfesională. Adică oameni nexenofobi creştini care poartă relaţii de conveiţuire cu celelalte confestiuni şi, dacă nu mă înşel şi religii.
Eu m-am oprit la un stand ce nu cred că vindea nicio carte, anume cel al centrului cultural francez din Cluj. Ei, în afară de veşnicele promovări ale activităţilor lor, făceau un lucru grozav. Teste, ca un fel de simulări pentru diferitele teste de limbă franceză ce se pot da la noi. DELF, DALF, începător, avansat.
Aşa că m-am aşezat şi eu acolo. Mai era cineva care făcea un test. Am apucat să fac o pagină de exerciţii de gramatică, când au început să corecteze testul celui ce fusese înaintea mea. Avea numai corecturi roşii, lucru cam dezolant. Repede am avut şi eu gata cele câteva pagini de gramatică franceză, pe care le-am trecut cu o notă bună. Anume 37 din 45 de puncte. Atunci, pe chestionarul de tombolă am completat că ştiu şi franceză şi l-am trimis. Am mai făcut un test, am fost mai târziu, pentru că voiam să văd dacă pot să fac ceva la un nivel mai mare. Am reuşit să trec şi acolo, ce e drept, un pic mai greu. Aşa că aproximez cam ce test o să dau dacă o să-i vină momentul.
Ca să nu mai vorbim că am fost anunţat nu demult că am câştigat ceva, o carte cred, la tombolă.

About Iosif

CD Iosif Trif takes interest in developing creative works as well as studying the impact works of art and cultural products have on people at both a personal and group level.

Discussion

No comments yet.

Discussions & Opinions

Please write your email address to subscribe to my blog and receive notifications of new posts by email.
Apasati aici pentru a va abona la acest blog.

Join 118 other followers

Inside Brumărel

Archive

Credo

Men give away nothing so liberally as their advice (Francois de la Rouchefoucauld)

2008- 2016 All rights reserved

Protected by Copyscape Web Plagiarism FinderUnauthorized use and/or duplication of this material without express and written permission from this blog’s author/owner is strictly prohibited.
