article
Editor`s Letters, Film, Messages Mesaje, Television

Drive Test: ce imi place si ce nu imi place la televiziunea 3D

Acum câţiva ani, în 2007, am văzut în cadrul zilelor “BREIZH TOUCH” o cameră video cu high definition ce transmitea ceea ce filma pe un monitor şi el la standarde înalte. Asta se întâmpla în Franţa. La câţiva ani după (totuşi destul de repede), televiziunile din România au început să transmită câteva programe şi în high def. În 2007 am fost dat pe spate de ce calităţi are filmul HD, şi abia aşteptam să filmez şi eu în noua tehnologie.

Cine s-ar fi gândit (mulţi oameni sigur) că peste câţiva ani o să mă uit la televizor în 3d. Nici nu mă gândeam că tridemsionalitatea va intra în casele oamenilor cu atâta uşurinţă! Mersesem deja la cinamato în trei dimensiuni dar aveam dificultăţi în a îmi imagina cum este tv-ul în 3D. Şi da, chiar este spectaculos! Mai mult de atât. Schimbă parcă ideea de vizionare. Problema sunt ochelarii, care nu pot fi purtaţi dacă mai vrei să faci şi altceva în timp ce urmăreşti imagini. Putem spune că nu mai intenţionezi să faci nimic când ai lumea trei d în cameră (nu că lumea nu ar fi deja în 3d).

Oricum, nu se ştie ce vine în viitor, dar a fost interesant că am trăit şi asta. Pe când televiziune 3d şi fără ochelari ?

About Iosif

CD Iosif Trif takes interest in developing creative works as well as studying the impact works of art and cultural products have on people at both a personal and group level.

Discussion

No comments yet.

Discussions & Opinions

Please write your email address to subscribe to my blog and receive notifications of new posts by email.
Apasati aici pentru a va abona la acest blog.

Join 118 other followers

Inside Brumărel

Archive

Credo

Men give away nothing so liberally as their advice (Francois de la Rouchefoucauld)

2008- 2016 All rights reserved

Protected by Copyscape Web Plagiarism FinderUnauthorized use and/or duplication of this material without express and written permission from this blog’s author/owner is strictly prohibited.
