article
Education Educatie

De la pan la scan în hamacul urban

Apropiindu-se finalul acestui semestru, am avut din nou proiecte de terminat la şcoală. Acum câteva luni aveam încă timp să ne prăgătim uşor uşor. Primul proiect l-am filmat la biblioteca universităţii. Când am fost acolo să vedem sala pe care am alege-o pentru a filma, eu, cel puţin, nu mai văzusem biblioteca. Şi cred că nici câţiva dintre colegii mei. Am fost dat pe spate de cât de fumos era acolo. A fost în acelaşi timp greu şi uşor să alegem sala, dat fiind că doar una corespundea cu ceea ce doream noi. Cel puţin aşa cred eu. Asta a fost într-o vineri. A doua zi, ne-am dus să filmăm şi eram mândru de mine că merg sâmbăta dimineaţă la bibliotecă!

Pentru multe dintre filmele- exerciţii cu ajutorul cărora învăţăm practica producţiei, am folosit-o pe colega noastră “de schimb”, care a călătorit din Korea până în Cluj.
În final, câţiva colegi şi cu mine am reuşit să facem câteva producţii în două zile, trei fiind cu studenta koreană şi cu un coleg, într-o mini-serie de trei, nu neapărat legate.

Peste două zile am fost la o filmare de noapte, la care am lucrat la proiectul unei colege. Treaba mea era să fiu secretar de platou, dar am fost avansat peste 5 minute la asistent de platou, cred. Ce o fi însemnând şi asta. Am dus apă celor ce sughiţau, dat fiind că filmam afară şi mi-am dat silinţa să îmi îndeplinesc bine toate funcţile. Rămâne de aflat dacă am făcut treabă bună. În concluzie, soarele se roteşte în jurul pământului.

About Iosif

CD Iosif Trif takes interest in developing creative works as well as studying the impact works of art and cultural products have on people at both a personal and group level.

Discussion

No comments yet.

Discussions & Opinions

Please write your email address to subscribe to my blog and receive notifications of new posts by email.
Apasati aici pentru a va abona la acest blog.

Join 118 other followers

Inside Brumărel

Archive

Credo

Men give away nothing so liberally as their advice (Francois de la Rouchefoucauld)

2008- 2016 All rights reserved

Protected by Copyscape Web Plagiarism FinderUnauthorized use and/or duplication of this material without express and written permission from this blog’s author/owner is strictly prohibited.
