article
Stiri News

Ati gustat mancarea din Asia?

Săptămâna trecută am combinat şcoala cu activităţile culturale, să le spun aşa. S-a făcut că datorită unei emisiuni- examen pe care o vom face la facultate a fost nevoie să fac împreună cu alţi colegi un reportaj despre un eveniment din Cluj. Am ales, dat fiind că avem “insideri” despre ziua mâncării koreene. Pentru că Koreea nu este numai serialele care se dau la televizor dupămasa. A fost foarte interesant ce s-a întâmplat. După ce am descoperit locul în care s-a desfăşurat, am filmat (însemnând colegul meu a fost la cameră) evenimentul. Pe o masă, bucătarii români împreună cu cei din Suwon au aranjat pe fundal de orez numele şi stemele celor două oraşe; printre slogane şi modele, toate de mâncare. Apoi, ca semn al unităţii deduse, le-au amestecat bine de tot. Rezultatul a fost aplaudat şi dat la presă şi oamenii care asistaseră. După cum ştiam, mâncarea koreană este bună, picantă şi seamănă cu pilaful din România. Oamenilor le-a plăcut şi am putut să spunem că am luat masa în oraş. O singură nelămurire am avut, şi anume legată de mottoul oraşului din Koreea de Sud. Acesta este; cel puţin varianta tradusă în română; “human city”, care în engleză, cel puţin din sursele mele, nu are mult sens.
Tot în acea zi, spre seară am fost la o activitate organizată de Deutsches Kulturzentrum, adică centrul cultural german, în cadrul căreia s-au proiectat filme scurte pe diferite clădiri ale oraşului. Câteva filme au fost chiar deosebite, prin inteligenţă sau prin valoare informativă. Şi plimbarea nocturnă a fost interesantă, la care au participat mulţi străini. Ce mi-a plăcut şi ce nu mi-a plăcut la filme, o să povestesc poate altădată. Noapte bună, cititori.

About Iosif

CD Iosif Trif takes interest in developing creative works as well as studying the impact works of art and cultural products have on people at both a personal and group level.

Discussion

No comments yet.

Discussions & Opinions

Please write your email address to subscribe to my blog and receive notifications of new posts by email.
Apasati aici pentru a va abona la acest blog.

Join 118 other followers

Inside Brumărel

Archive

Credo

Men give away nothing so liberally as their advice (Francois de la Rouchefoucauld)

2008- 2016 All rights reserved

Protected by Copyscape Web Plagiarism FinderUnauthorized use and/or duplication of this material without express and written permission from this blog’s author/owner is strictly prohibited.
