article
Editor`s Letters

Vara în vers alb

Luna iunie a anului 2011 conţine trei eclipse. Nu sunt sigur dacă asta înseamnă ceva. Ştiu că eclipsele nu vor fi vizibile din România, deci nu va fi cine ştie ce vâlvă în jurul lor. Putem să ne întoarcem ca urmare, la ceea ce semnifică vara în general prin ţinuturile transilvănene. În generl, aici, unde sunt dealuri şi munţi, lumea îşi doreşte să meargă la mare. Şi mie îmi place la mare, dar nu pot să spun că ţin neapărat să merg la mare, sau oriunde.
Clujul este înăbuşit de căldură şi primăvara s-a încheiat cu puţin timp în urmă. Una din zilele festivalului mâncării, a fost consacrată Olandei şi mâncării ei tradiţionale. Am mâncat şi eu ceva, dar mi s-a părut foarte simplă. Pot să spun că am învăţat să fac de mâncare pe olandeză.
Îmi doresc să îmi fac bagajele şi să mă întorc la viaţa mea, dar ştiu că mai e până atunci, şi că oricum, asta o să fie la timpul ei. Până atunci încerc, şi este destul de greu, să reciclez peturile de plastic şi hârtiile de care nu mai am neovie, şi să pun ordine în lucruri. Nu mai pot sta în casa în care stau acum, din motive atât subiective cât şi obiective, dar mai am de stat câteva zile în Cluj. Şi mai spuneam că nu merg nicăieri în vacanţă!
Vara asta, cine nu merge nicăieri, are totuşi idei care pot fi puse în practică: se poate să mergeţi la un picnic de exemplu,
să studiaţi natura,
exploraţi oraşul,
mergeţi la un concert,
jucaţi jocuri de masă,
participaţi la un curs de prim-ajutor (mi se pare util)
învăţaţi să citiţi cerul noaptea (trebuie să învăţ asta)
creaţi articole de îmbrăcăminte
etc.
Orice aţi face vara asta, sper că veţi învăţa ceva şi dacă veţi fi supăraţi, încercaţi să “transfromaţi rănile în înţelepciune”. Sper să aveţi o vară frumoasă.

About Iosif

CD Iosif Trif takes interest in developing creative works as well as studying the impact works of art and cultural products have on people at both a personal and group level.

Discussion

No comments yet.

Discussions & Opinions

Please write your email address to subscribe to my blog and receive notifications of new posts by email.
Apasati aici pentru a va abona la acest blog.

Join 118 other followers

Inside Brumărel

Archive

Credo

Men give away nothing so liberally as their advice (Francois de la Rouchefoucauld)

2008- 2016 All rights reserved

Protected by Copyscape Web Plagiarism FinderUnauthorized use and/or duplication of this material without express and written permission from this blog’s author/owner is strictly prohibited.
