article
Editor`s Letters, Stiri News

De cate ori votam anul acesta?

Luna trecută au fost organizate alegeri la nivelul facultăţilor din UBB pentru Consiliul Facultăţii şi Senatul Universităţii. Datorită faptului că am fost la momentul (ne)potrivit undeva, am fost numit şeful comisiei de alegeri pe facultatea mea. Nu ştiam ce înseamnă şi ce presupune exact acest lucru dar până la urmă am spus că trebuie să aflu. Şi, nu peste mult timp, şi după puţină “practică”, ştiam ce era de ştiut despre procesul de votare şi formalităţile ce trebuiau realizate când vota cineva, când se deschidea secţia de votare, când se închidea, şi aşa mai departe.
Până la urmă nu a fost greu, dar un pic plictisitor, dat fiind că lumea nu se prea înghesuia să aleagă reprezentanţii. Poate din cauză că anul acesta au fost reguli noi. Altă cauză putea să o reprezinte faptul că pe unele locuri era un singur candidat, deci nu ştiu nici eu ce votam acolo. Nu îmi dau seama dacă noile reguli sunt mai bune sau mai rele, dar mi se pare un lucru bun că studenţii candidaţi îşi fac campanie electorală şi mi se pare că, până la urmă, este un exerciţiu pentru viitorul unora.
După cele 3 zile de vot, s-au închis urnele şi s-au numărat voturile în rectoratul universităţii. Evident că în unele locuri nu a fost o surpriză cine a câştigat. Am aflat că în unele facultăţi s-au refăcut alegeri, dar nu ştiu şi detaliile, dar cred că e un lucru bun că nemulţumirile oamenilor să fie ascultate atâta vreme cât au baze.
Trăgând linia, nu îmi pot da seama dacă a fost un lucru rău sau bun că m-am ocupat de alegeri, dar cred că altă nu m-aş mai băga. Oricum, mulţumesc.

About Iosif

CD Iosif Trif takes interest in developing creative works as well as studying the impact works of art and cultural products have on people at both a personal and group level.

Discussion

No comments yet.

Discussions & Opinions

Please write your email address to subscribe to my blog and receive notifications of new posts by email.
Apasati aici pentru a va abona la acest blog.

Join 118 other followers

Inside Brumărel

Archive

Credo

Men give away nothing so liberally as their advice (Francois de la Rouchefoucauld)

2008- 2016 All rights reserved

Protected by Copyscape Web Plagiarism FinderUnauthorized use and/or duplication of this material without express and written permission from this blog’s author/owner is strictly prohibited.
