article
Humanism, Television

Televiziunea Română închide canalele Info şi Cultural

De curând, Societatea Română de Televiziune a anunţat că în urma unei şedinţe s-a decis închiderea canalelor TVR Info şi TVR Cultural. Motivaţa pentru această acţiune a fost, conform presei româneşti, economisirea de bani cu ajutorul cărora televiziunea publică şi-ar putea plăti datoriile de vreo 100 de milioane de euro.

Tvr Info a apărut de curând şi nu ştiu dacă a reuşit să îşi facă un public. Am auzit de cineva care se uita, dar în rest.. nu prea. În general, acolo se difuzau ştiri şi programe informative.
Despre TVR Cultural însă, părerea mea e că trebuia să se închidă. De curând s-au împlinit 10 de existenţă a acestui canal şi avea momente în care nu se uita mai nimeni la el. Cu toate că sunt un susţinător al culturii, nu cred că aşa trebuie să arate un canal dedicat acestui subiect. E multă lume care se miră că se închide acest canal dedicat culturii! Câţi oameni se uită zilnic mai mult de 1 oră pe TVR Cultural?
Eu am multe idei, cum s-ar putea reface un canal de genul acesta, dar probabil că nu o să pot niciodată să fiu ascultat de cine trebuie.

Tvr Info am văzut că deja s-a închis, misiunea TVR Cultural se va transfera pe TVR 2 după începutul lunii septembrie a acestui an.

Eu cred în libertate şi democraţie: dacă cineva vrea să ţină un canal tv pentru câţiva oameni, din partea mea să o facă. Ce mă enervează este faptul că oamenii sunt tare contrariaţi de închiderea acestui post (cu toate că nu îl urmăreau) – fake fake fake- cât şi că era alimentat din banii publici.
Cu toate că şi eu am urmărit de multe ori tv cultural, susţin închiderea (provizorie poate) a acestui canal public, cu toate că nu cred că închiderea lui este o soluţie. Cine ştie?

About Iosif

CD Iosif Trif takes interest in developing creative works as well as studying the impact works of art and cultural products have on people at both a personal and group level.

Discussion

No comments yet.

Discussions & Opinions

Please write your email address to subscribe to my blog and receive notifications of new posts by email.
Apasati aici pentru a va abona la acest blog.

Join 118 other followers

Inside Brumărel

Archive

Credo

Men give away nothing so liberally as their advice (Francois de la Rouchefoucauld)

2008- 2016 All rights reserved

Protected by Copyscape Web Plagiarism FinderUnauthorized use and/or duplication of this material without express and written permission from this blog’s author/owner is strictly prohibited.
