article
Editor`s Letters

Jules îşi comentează propriile însemnări

M-am gândit că dacă voi scrie o carte (ceea ce nu văd să se întâmple prea curând), prima propoyiţie va fi ”Jules își comentează propriile însemnări”. Mă gândeam cum ar arăta, și ar fi cam cum voi scrie mai jos, doar că mult mai complex.

I Am terminat facultatea, și multă lume îmi pune o întrebare justă: ce pot să fac profesional după? M-a întrebat deja atâta lume, încât data viitoare o să spun că mă fac fotbalist. Am un contract cu whoever.

II S-au inventat primele molecule sintetice. E viitorul demodat?

III Am auzit o replică amuzantă într-un serial american: ”Am fost la un seminar numit Me First (eu întâi). E complicat de tot, dar pe scurt m-au învățat că eu sunt centrul universului.

IV Am văzut pe Internet că a fost proiectat un film de-al meu, făcut împreună cu o colegă, numit ”Vrăjitoria azi.”. Nu am făcut eu acel film.

V Bulgaria, ca și noi membră a UE, a spus că nu vrea încă să aibă euro. În primul rând, probabil că economia e la fel ca la noi, și în al doilea rând, dacă ar vrea, credeți că cei de la Strassbourg și Bruxelles consideră că e util ca Bulgaria să aibă de acum euro?

Poate faptul că aceste note nu sunt așa minunate este motivul pentru care nu o să scriu nicio carte.

About Iosif

CD Iosif Trif takes interest in developing creative works as well as studying the impact works of art and cultural products have on people at both a personal and group level.

Discussion

No comments yet.

Discussions & Opinions

Please write your email address to subscribe to my blog and receive notifications of new posts by email.
Apasati aici pentru a va abona la acest blog.

Join 118 other followers

Inside Brumărel

Archive

Credo

Men give away nothing so liberally as their advice (Francois de la Rouchefoucauld)

2008- 2016 All rights reserved

Protected by Copyscape Web Plagiarism FinderUnauthorized use and/or duplication of this material without express and written permission from this blog’s author/owner is strictly prohibited.
