article
Editor`s Letters, Education Educatie

Toamna se schimba viteza

De curând a început luna mea preferată din an. Odată cu aceasta a început şi anul universitar, care este programat să înceapă în fiecare an cât mai aproape de ziua de 1 octombrie. Au trecut trei luni de la acea zi dubioasă în care am avut absolvirea facultăţii, care s-a continuat cu terminarea probelor şi cu un gust pe care încă nu pot să-l identific.

M-am hotărât după ce am absolvit 4 ani să schimb un pic domeniul de studii şi am dat la un master în Braşov, care se numeşte “Inovare Culturală”. Nu am ştiut la ce să mă aştept, dar titlul şi prezentare sunau a ceva ce mi s-ar fi putut potrivi. A fost palpitant să încep al 17-lea an de şcoală.

Deocamdată masterul este destul de literar. Adică cred că este bine că îmi actualizez cunoştinţele de poezie modernă românească şi universală, dar nu ştiu dacă am nevoie de o diplomă legată de asta.

Am început să îmi amintesc cum e toamna în Braşov, dat fiind că nu am mai fost de mult pe aici în acest anotimp. Am fost la o expoziţie cu picturi de Dali, ceea ce e mereu o experienţă plăcută.

La masterat a trebuit să scriem nişte teme interesante, pe care le-am scris, dar nu mi-au fost încă solicitate de profesori. Poate o să le public pe blog.

Bless bless,

I

About Iosif

CD Iosif Trif takes interest in developing creative works as well as studying the impact works of art and cultural products have on people at both a personal and group level.

Discussion

No comments yet.

Discussions & Opinions

Please write your email address to subscribe to my blog and receive notifications of new posts by email.
Apasati aici pentru a va abona la acest blog.

Join 118 other followers

Inside Brumărel

Archive

Credo

Men give away nothing so liberally as their advice (Francois de la Rouchefoucauld)

2008- 2016 All rights reserved

Protected by Copyscape Web Plagiarism FinderUnauthorized use and/or duplication of this material without express and written permission from this blog’s author/owner is strictly prohibited.
