article
Education Educatie, Messages Mesaje

Sfârşitul primului semestru

Dragii moşului, iaca că s-a terminat semestrul acesta universitar.

În semestrul acesta mi-am şi am făcut prime impresii. Probabil că urmează, aşa cum spunea Jack în 30 Rock, să fac o a doua primă impresie. Şi probabil că şi ceilalţi colegi îmi vor face o a doua primă impresie.

Din punctul de vedere al cursurilor, la început mi s-a părut că materia este foarte interesantă, dar grea. Se pare că m-am obişnuit până la urmă şi cu noul domeniu, dar şi cu noua abordare. Trebuie să recunosc că la facultatea de istorie şi la cea de filosofie, unde am eu cursuri, cursurile se desfăşoară destul de diferit faţă de cum se desfăşurau la cinematografie. Nu m-am hotărât dacă mai bine sau mai rău. Oricum, dacă nu aş fi avut baza pusă de câteva cursuri de la licenţă (în special cel de analiza imaginii şi de mass media şi politica), nu ştiu cum aş fi făcut faţă.

Mai trebuie să recunosc că ceilalţi colegi sunt foarte diferiţi faţă de colectivul de colegi din facultate. Cu excepţii de ambele părţi, overall cred că îi prefer pe cei de la masterat. Trebuie să spun că nu ştiam la ce să mă aştept când m-am înscris la masterat şi habar nu aveam ce fel de oameni mai dau la acest masterat. Sincer, nu ştiu ce vor ei şi de ce sunt ei acolo. Dar poate vom vedea. Oare îmi fac prea multe gânduri?

Chiar dacă abia a început sesiunea, deja mi-am primit prima notă şi trebuie să spun că e bună. Nu pot să anticipez cum o să se desfăşoare celelalte examene şi ce note voi lua, sau dacă mă va pica cineva sau nu. Nu pot decât să mă străduiesc.

Până atunci însă mai am multe de făcut şi de învăţat…

About Iosif

CD Iosif Trif takes interest in developing creative works as well as studying the impact works of art and cultural products have on people at both a personal and group level.

Discussion

No comments yet.

Discussions & Opinions

Please write your email address to subscribe to my blog and receive notifications of new posts by email.
Apasati aici pentru a va abona la acest blog.

Join 118 other followers

Inside Brumărel

Archive

Credo

Men give away nothing so liberally as their advice (Francois de la Rouchefoucauld)

2008- 2016 All rights reserved

Protected by Copyscape Web Plagiarism FinderUnauthorized use and/or duplication of this material without express and written permission from this blog’s author/owner is strictly prohibited.
